segunda-feira, janeiro 10, 2005

E agora para algo completamente diferente!

Que personagem do Johnny Depp és tu? Verifica em

http://home.mn.rr.com/couplandesque/quizzes/depp.htm


Curiosamente (ou não...) eu sou o Edward Scissorhands

You Are Edward From "Edward Scissorhands."You are very shy and often misunderstood. Innocent, sweet, and artistic, you like to pass your days by daydreaming and expressing yourself through the arts. You are a truly unique individual. Unfortunately, you are quite lonely, and few people truly understand you.

4 Comments:

Blogger Miss I tornou público que...

Eu nem ia comentar pq o teste é para gajos, mas surpreendi-me com o resultado.. I'm Ed Wood! Wow... I'm so proud!! lolol

PS: "You definitely have your name in history, although probably not for the reason you believe. Yet you are very accepting, non-judgemental, and optimistic almost to a fault. You also have a thing for angora sweaters. How could anyone not like you?"

12:09 da manhã  
Blogger Inês Ramos tornou público que...

Eu sou o Gilbert Grape...

4:54 da tarde  
Blogger Sergy tornou público que...

Who?

7:07 da tarde  
Anonymous Anónimo tornou público que...

Eu também saquei o Edward Scissorhands...
Cá pra mim tá viciado... todos os gajos bonitos e bondosos tiram o mesmo!
É deve ser mesmo isso...
Tobias ;)

2:22 da tarde  

Enviar um comentário

<< Home